ח"כ פוגל: "מאוכזב משר הביטחון גלנט"

אייל ראובן No Comments on ח"כ פוגל: "מאוכזב משר הביטחון גלנט"

ח"כ צביקה פוגל במהדורת סוף השבוע: "אם כולם היו מקבלים את ההמלצות של איתמר בקבינט היינו במקום אחר. אני מאוכזב מהשר גלנט. מערכות הביטחון רוצות להצליח. הן רק צריכות להפנים שהמדיניות השתנתה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
9:52
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ קרויזר דורש: "השמדה, כיבוש והתיישבות"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית), שוחח עם יענקלה פרידמן ונדב ארבל במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס למצב הביטחוני הרעוע: "ברור לנו מה הבטחנו ומה הדרך שלנו. אם כולם היו מקבלים את ההמלצות של איתמר בקבינט היינו במקום אחר. לצערי הן לא התקבלו. אנחנו לא מצליחים להביא לידי ביטוי את כל מה שאנחנו רוצים".

"אני מאוכזב מגלנט", הוסיף "אני מכיר אותו שנים. אני מכיר את הדרך שלו ויודע כמה הוא רצה בזמנו להכריע את החמאס ומפתיע אותי שהוא לא רוצה לעשות את זה היום".

"את מה שרואים מכאן רואים גם משם רק הרבה יותר קרוב", הבהיר פוגל. "אני הבהרתי שהרפורמה המשפטית מאוד חשובה אבל אנחנו באנו גם עם הדגל של הרפורמה המשילותית ומי שחושב שאני אצבע אוטומטית לכל דבר – טועה". עם זאת, הדגיש: "אני לא מאיים. לפרק את הממשלה הזו זו אופציה גרועה יותר".

על דבריו של ח"כ אלמוג כהן: "אני לא הייתי מתבטא כך. אני מאוד אוהב את אלמוג. אני בטוח שזה לא יקרה פעם נוספת. הנושא הובהר לו. ייאמר לזכותו של איתמר שהפתיחות שלו בכל ישיבה סיעתית ראויה לציון".

על מערכות הביטחון: "ביומיים האחרונים, אחרי כמה ישיבות, למדתי שכל המערכות האלה רוצות להצליח. הן רק צריכות להפנים שהמדיניות השתנתה".



0 תגובות